Poslední školní zkoušky

 Letošní zkouškové je to nejhorší ze všech. Je toho fakt tuna na naučení a to mám jen 5 předmětů! S Tie se stále nebavíme a o to víc je zkouškové těžší. Trénovaly jsme sice vedle sebe, ale bylo to divné. Většinu týdne jsem snídala našeho čokojezevce, takže možná ještě letos stihnu sjíždět schody do sklepení po prdeli.

Pondělní volno jsem se snažila využít k dotrénování některých kouzel, ale moc se mi nedařilo. Taky jsem se viděla se Stuím, který mi řekl, že to konečně vyklopil Lily. Byl z toho velmi smutný a říkal, že už nemá pro co žít. Tak snad jsem ho trochu přivedla na jiné myšlenky a přesvědčila ho o tom, že Lily není jediná holka na světě, i když teď to tak vidí. Ne, deníčku, sebe jsem nemyslela. Jsem jen kamarádka. A vůbec Stuímu došlo, že má taky květiny a chce jít v létě na farmu se starat a vydělat si nějaké peníze.

V úterý jsme začaly zkouškové bylinkama. Nervózní jsem byla po celou dobu zkoušky a myslela si, že to vůbec nestihnu za hodinu napsat. Profesor na začátku testu docela zdržoval. Otázky byly velmi záludný a k některým jsem musela dlouho lovit v paměti. Poznávačka byla v pohodě. 

Následující obrana se konala u Parkera ve třídě, což bylo ze sklepení hodně daleko. I když na začátku remcal, proč nosím batoh (to proto, abych se nemusela pak vracet na kolej a šla rovnou do skleníku). Nakonec počkal i na Tie, která doběhla vzápětí z předchozí zkoušky. U teorie jsem si u některých věcí nevěděla vůbec rady. Proč já dala na radu Parkera a šla to vůbec zkoušet? V průběhu praxe mi nešla hned dvě kouzla. O jednom jsem věděla, že ho nevykouzlím, ale že bude chtít patrona, tak s tím jsem nepočítala! Navíc jsem byla docela rozhozená z toho, co se děje, a tak ani moje vzpomínka nebyla asi zrovna nejlepší. Tie se dařilo výrazně lépe. 

Středeční ráno začlo zkouškou z tvorů, která nebyla až tak těžká. Otázka na Popence mi nebyla vůbec příjemná. Den pokračoval zkouškou z  formulí, u kterých jsem věděla, že praxe bude lepší, jak u obrany. Taky že byla. Jen od rána jsem se necítila úplně ve své kůži, a tak jsem rovnou po zkouškách, který nějak dopadly, zamířila rovnou do postele. 

Poslední zkouškou mé školní docházky byla zkouška z jasna v pátek. Na začátku jsem byla lehce zaražená, protože otázek nebylo mnoho a skoro vůbec nebylo nutné se vypisovat! Ale za to tu byla praxe. Obávala jsem se, že budeme muset věštit komisařům, ale byla to praxe jen ve formě doplňkové otázky. Po zkoušce jsem zamířila na večeři, kde jsem potkala Alice s Lily, které měly taky zrovna po nějaké zkoušce. Neměla jsem moc náladu na dlouhé debaty a radši zamířila na kolej napsat dopis pro Tie. Snad si ho aspoň přečte... Chybí mi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety