Léto v plném proudu

Léto bylo v plném proudu, když mě zastihla sova od našich, že přijede domů bratr a jestli bych je mohla přijet navštívit. Vůbec jsem neváhala a se Sienou jsem si domluvila dovolenou.

Ale ještě předtím než jsem odjela, čekala mě ještě směna v zahradě. K práci ve skleníku jsem se dostala taky ke sběru malin. Někdo na ně zapomněl, tak jsme měli před sobotou docela hoňky. Sbírala jsem je s Isaacem. Taky jsem tam potkala Tie a další holky, které o sobě malinami házely a ujídaly je. Docela mě naštvaly, deníčku. My potřebovali přece splnit kvótu! Neříkám, že maliny nejsou dobrý, ale fakt mě naštvaly.


Druhý den jsem odjížděla za našima do Godwicku. Moc jsem se těšila a asi i proto mi cesta vlakem ubíhala velmi rychle. Naši mě vyzvedli na nádraží autem. Ano! Můj táta si koupil auto, takovou mudlovskou věc, co jezdí na 4 kolech a přepravuje lidi. Na zahradě dováděl už náš pes neznámé rasy a když mě uviděl, doslova mě letěl vítat. On na mě nezapomněl, deníčku! moc mě tím potěšil.


Ta naše krásná zahrada je snad rok od roku krásnější. V rohu u rybníčka, ale přibyla houpací síť natažená mezi stromy. Tam se to bude lenošit! Už jsem se těšila, jak se tam natáhnu po ránu a přečtu si noviny. Ale to jsem nevěděla, co naši plánují. 


Oba dva jsou vášniví zahrádkaři a díky tomu, to u nás vypadá jako na zahradě u mudlů. Vše pečlivě stříhají, okopávají, ryjí a sbírají. Ti právě na mě čekalo. Zelenina všude kam se podíváš. Tak trochu jsem si připadala jako na farmě. I králíky a slepice máme. Naštěstí hned druhý den přijel brácha David a vytáhl mě na dvoudenní stanování a výlet na nejbližší kopec. Když jsem vybalila můj mrzimorský spacák moc mi smál a bavil se u toho. A to ještě nevěděl, že máme celou kempovací sadu! Tu jsem vytahovala z batohu hned v zápětí. To už bratr smíchy padl na svůj spacák. Nechápu, co ho tak rozesmálo. Ty dva dny jsem si to moc užila.


Následující  dny si byly docela podobné. Hodně práce na zahradě, ale taky hodně jídla, které jsem si nemusela vařit a zároveň jsme si i docela užívali. Brácha se zdržel déle než předpokládal a mě tím potěšil. Po 14 dnech bylo nutné se, ale vrátit zpět na farmu a zarobit si nějaké další galeony. Doufám, že se Sienou ještě nějakou dovču domluvím před začátkem školního roku.


Taky mě u našich zastihla školní sova s vízem. No našim se docela líbilo. Teda alespoň se tak tvářili. Nevěděla jsem, jestli jim ho mám vůbec ukazovat. Brácha jen nechápal, kde se vzalo to P z létání. No prostě každému to hned nejde no.


Na farmě jsem potkala Tie a ta mi hned skočila kolem krku. To jsem vůbec netušila, ale moc mě to potěšilo, že jsem jí tolik chyběla. A hádej deníčku, v létání jsme na tom stejně. Stále taky mám pokoj v Kotli, tak jsem si tam šla trochu pouklízet a potkala jsem Yv v hale a pokecaly jsme. Na farmě mám teď funkci skladníka, která mi zatím moc nejde, jelikož jsou všichni zodpovědní a vše dávají, kam patří. Tak deníčku zase příště.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety