Léto dvacet dvacet

Prázdniny se rozběhly celkem svižně. Začala jsem makat na farmě a těšit se z toho, že jsou prázdniny. Tie odjela s Leonem na dovču, a tak jsme neměla možnost se jí zatím omluvit. 

Se Stuím jsem se teď vídala docela často. S Elenou jsme taky pily občas pivo a jednou se přidal i Stuí v Kotli. Posilněna alkoholem jsme se ho rozhodla doprovodit na farmu, tak jak to vždycky dělal on na hradě. Sam byl někde pryč, a tak se naskytla možnost přespat na farmě. Přece jen jsem byla docela unavená. Namísto spánku, účinkoval alkohol a my se začali líbat. Ráno jsem se mu omluvila a řekla mu, že se nic nestalo. Přece jen je stále zamilovaný do Lily a já jsem jen kamarádka. Potěšil mě snídaní do postele.

Jeden večer mě pozval Stuí na opíkačku. Prý se Samem pozvali víc lidí, ale dorazila jsem jen já. Vzala jsem s sebou i láhev Baileys, která mi už dlouho ležela na dně kufru a úplně mě nezaujala. Koho však zaujala byl Sam, který vypil značnou část láhve a opil se. Večer tak končil dřív než kdokoliv z nás předpokládal. 

Dovolená u bráchy ve Švédsku byla zase nádherná. Kempovali jsme jako již tradičně u  jezera užívali si pohodu. Navštívila jsem i babičku a prohodila pár milých slov s jejími novými sousedy. Před odjezdem zpátky do Anglie mě zastihla sova z ministerstva s vízem. 

Na jednu stranu jsem byla velmi šokovaná z výsledků OVCÍ, ale na druhou stranu jsem s nimi trochu počítala. Holt si je budu muset opravit. Víš, co je nejhorší deníčku? Já dostala P z bylinek! Z předmětu, ve kterém jsem si nejvíc věřila. I z obrany jsem dostala lepší známku.

V Kotli jsem potkala Stuího, kterému jsem to hned vyklopila. Nemohla jsem si nevšimnout, že za tu krátkou dobu, co jsem byla pryč, výrazně zhubl. Naznal, že bude lepší si zlepšit náladu dobrým jídlem, a tak mě vzal na nudle do asijského bistra. Tam mi taky řekl, že jsem mu chyběla. A pak se to nějak rychle seběhlo. Posilněni ginem a informací, že je zcela zdráv, jsme skončili na pokoji v penzionu. Pro tentokrát jsem ho zastavila, ale chtěla jsem to vůbec udělat?

Opravu zkoušek jsem nechala až na druhou polovinu července, že už se konečně vydařily, jsem se dozvěděla hned o týden později. Taky se mi ozvala Rosie a pozvala mě na pohovor, na kterém mě vzala. Tak mám práci! Kde je ta doba, kdy jsem byla malou holkou, která ani neviděla z okna ve spolce?

Taky jsem párkrát viděla Nata, Lilly a Emmu. Těší mě, že se teď můžeme vidět častěji než předtím. S kým jsem nevedla ještě kloudnou řeč je Tie. Pozdravíme se, ale to je tak všechno. Bude to ještě jako někdy dřív?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety