Květnové paprsky

 S blížícím se koncem týdne se rozhodl i Kayle splnit svůj trest. Narazil na nás - mě a Stuího ve skleníku. Měl potřebu si s ním promluvit, tak jsem se vypařila raději pro oběd. Ve skleníku jsem je zastihla v podobné debatě jako předtím ve sklepení. Štvalo mě, že se zase hádají a zrovna ve skleníku, v místě klidu! Celkově tam bylo rušno a ukázala se i Mary s Willem.

Se Stuím jsem strávila celou neděli.  Vysvětloval mi, proč od sebe ostatní odhaní, prý aby se na něj nepoutali. Ještě ve skleníku jsem mu přiznala, že si mě k sobě připoutal víc než by chtěl. A víc než bych chtěla a očekávala já.

Večer jsme zakončili na střeše povídáním. Hodně povídal a vzpomínal on. Já jen tiše poslouchala. Opět mě doprovodil ke koleji, ale tentokrát jsme to do večerky nestihli. Tradiční loučení se trochu protáhlo přesněji o pár pus, které nic neznamenají. Jsou přece kamarádské.

Druhý den po terapii vypadal hodně špatně, ale i přesto se rozhodl jít mi dělat doprovod na trest se Sebem, který by nikdy asi neproběhl, kdybych si nestěžovala Parkerovi, který zakročil. Konečně někdo! Seb se kupodivu snažil a neměl problém na plnou pusu oznámit Stuímu, že se mnou spal! Cítila jsem se fakt trapně. I během rozhovoru, který následoval. Po večerce jsme se rozhodli se Stuím přespat v jedné nepoužívané místnosti na hradě a předtím si povídali dlouho do noci.

Následující dny se dost vlekly. Snažila jsem se o trénink kouzel a učení se teorie. O jednom obědě jsem se zmínila Tie, že Seb už splnil svůj trest. A to jsem neměla dělat. Protože jsem se řekla, že tam s námi byl Stuí! Odsekla mi, že to vypadá, že může na dozoru u trestu být každý a odešla na lektvary. Až moc pozdě mi došlo, že jsem jí řekla, že jí napíšu, aby šla se mnou. Jak jsem to mohla vypustit? Možná proto, že se můj svět točí kolem Stuího a zapomínám, že mám i jiné kamarády. Ach jo. 

Konečně se taky objevila Elena a já na ní vyhrnula úplně všechno, co vím. Teda až na to, proč pomáhám Stuímu. Večer jsme se rozhodly vykoupat v prefektské koupelně a vzaly s sebou i Alice, která tam ještě nikdy nebyla. Ten večer jsem byla hodně nešikovná, a tak voněl bazén nejen po bylinkách a bublinkách, ale taky po víně.

Posledních pár dní se snažím trénovat, i když mi stejně jedno kuzlo pořád nejde. Doufám, že ho nebudou chtít. Taky jsem se rozhodla změnit místo na trénink a narazila tam na Tie. Prohodily jsme jen pár slov a bylo to divné. Chtěla jsem jí něco říct, ale zároveň jsem ji nechtěla rušit od trénování na zkoušky. Každá  jsme mlčky trénovaly na opačné straně místnosti. Pak jsem jí přinesla oběd, i když ho nechtěla. A na místo večeře, jak jsem ji tvrdila, kam jdu, zamířila jsem do skleníku. Odpočinout si mezi květiny a přemýšlet.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety