Poslední vánočky na hradě

 Je líp. Je konec všeho užírání. Stále se mu vyhýbám, i když to vypadá, že se on se spíš vyhýbá mě. Jedno odpoledne jsem šla pomoct Tie do knihovny zařazovat knížky, aby to neměla sama moc těžké.

Jelikož se blíží Vánoce, tak začínám sepisovat, co komu dám. Něco málo už jsem poobjednala, ale rozhodla jsem se, že část dárku vyrobím. Letos jsem tedy nevymýšlela nic moc extra. Neměla jsem na to náladu. Jen pro pár lidí jsem vymyslela něco jiného. Většině mým známým na hradě jsem uvařila do flakonku exasil a přidala k němu čokoládu. Takový studijní kombo, bez kterého se neobejdou. Třeba je nepřiotrávím.

Také mi napsali naši teda táta. A byl to fakt divnej dopis. Jako kdyby ho snad nepsal ani on. Snad mi všechno osvětlí v létě.

Taky jsem pekla vánoční perníčky! Bez moc milé maminky Mirai by to asi nevyšlo! Další část do dárku. Jupí! K překvapení všech se perníčky fakt povedly. Až na tu polevu. Tou jsem je zkazila. Dostala jsem od paní Thruffle také přístup do koutku vaření. 

Vánoce letos byly jiné. Poslední na hradě mezi svými kamarády a zároveň sama. Nebudu lhát, užila jsem si je.  Na Boží hod jsem si parádně přispala a rozbalovala dárečky těsně před tím než jsem odcházela na oběd. Ve spoustě z nich bylo nové oblečení, ale objevila jsem také nového plyšáka ve tvaru slunečnice, pár lahví něčeho dobrého, sladkosti a také nové boty. Kolejní poslali hezkou fialovou mikinu a taky velkého čokoládového sněhuláka. Ten večer se konal Vánoční ples na nádvoří, na který jsem propašovala pár flakonků s vínem. Jeden z nich jsem nabídla i Aishe, která ho k mému překvapení vzala a nevrátila! Na plese mi přistála u nohou sova s dárkem od Secret Santy aka Skye. Dostala jsem od ní pytlík s bylinkama pro lepší usínání, který jsem si hned dala pod polštář. Nakonec jsem si i zatancovala se Stuem z ošetřovny.

Ozval se i Ash. Poslal krátký dopis, který mi ještě víc pomotal hlavu a nevím, co si mám myslet. Spolu s dopisem přišel i dárek.

Kdo mě ale šokoval nejvíc byl Nate. Dárek poslal sice až na Silvestr, kdy už jsem žádný nečekala. Dostala jsem do něj kurz přemisťování! Ten musel stát balík! Co mě ale víc potěšilo, že jsem ho potkala na Pyžamové párty k ukončení roku. Společně s Emms mi značnou část večera dělali společnost, a tak trochu mě zachránili od dalšího tance s Marcusem a Willem. Potkala jsem Anet a konečně viděla jejího nastávajícího, který mi ji odtáhl z tanečního parketu. Škoda. Pak už to šlo ráz naráz. A bylo to tu. Nový rok. Snad bude šťastný, tak jako jsme si přáli se všemi. 

Silvestr je taky dnem, kdy jsme slavili s Ocáskem výročí. Ale letos jsem slavila Silvestra. S nimi. S přáteli. Příští rok zas...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety