Poslední léto 3/3

 A je to tady! My fakt odjíždíme na dovolenou pod stan. Jen my a nikdo jiný. I Jacka jsme nechali v Kotli na starosti Maxovi. Jestli si deníčku ještě pamatuješ, tak jsme stan vybírali hned na začátku léta. Bohužel tento stan měl někdo půjčený a my si museli vystačit se zeleným stanem. Pán, který nám stan půjčoval, mi pěkně zalichotil. Myslel si, že nejsem ještě plnoletá a že nám tak kouzlo na rozbalení a sbalení stanu bude k ničemu. Na Příčný jsme ještě rychle nakoupili a vydali se stanovat do Visánku.

Vybrali jsme si místo poblíž jezera a šli se hned vykoupat. A hádej kdo si zapomněl plavky! Já to pro tentokrát nebyla! Večer jsme si povídali ve stanu a tulili se v postelích, které jsme scukli k sobě. Ráno jsem se vymanila z objetí a rozhodla se jít nakoupit čerstvou snídani a přinést mu snídani do postele, tak jako to udělal on na začátku léta.


Většinu dne jsme pak strávili v bludišti. Asi tě nepřekvapí, že já jsem se ztratila, i když jsme si na začátku hned řekli, že půjdeme spolu. Jenže se loudal, a tak se stalo. Asi uprostřed bludiště, tak to odhaduji, je fontána. U ní jsem v trávě našla penci a hodila ji do fontány s přáním. Jen nevím, jestli na takové přání stačí jedna pence.


 A taky se tu válela obálka s dopisem pro odvážného prince, který pokud složí žabičku z origami a postaví ji k fontáně, osvobodí žabičkovskou princeznu. Connor se ani nesnažil být o ním odvážným princem, protože nás v ten moment navštívila sova. Čí sova? Prý prvačky, které občas přes léto půjčoval svoji sovu, aby si mohla poslat dopis. A to mi hodlal říct kdy? Přešla jsem to s tím, že mě to nezajímá. Ale deníčku, zajímalo. A hodně. Necítila jsem se už tak šťastně a trochu taky žárlila. Společně jsme pak trefili ven z bludiště a opekli si u jezera párky.

Ona, asi kamarádka, mi docela vrtala hlavou. Proč mi o ní nikdy neřekl, když já mu řekla o Ashovi? Proč jen na mě házela Liliana takový divný pohledy? Už už jsem se odhodlala se ho na to zeptat. Ale místo toho ze mě vypadla první volovina, která mě napadla. A to, že na hradě bude zase večerka. Těch volovin bylo víc. S nuceným úsměvem jsem se s ním ruku v ruce vydala do stanu. Dopili jsme víno a já odkráčela unaveně v jeho doprovodu spát. Asi ani nepoznal, že mě něco trápí nebo jsem dobrá herečka.

Poslední den před samotným odjezdem jsme vrátili stan tomu milému pánovi v půjčovně a rozhodli se, že navštívíme Lilly. Connor ještě musel odejít na stáž a já nedočkavostí a možná taky tím, že jsem si chtěla dřív promluvit s Lilly sama jsem se za ní vydala. Ještě předtím jsem hodila krosnu na pokoj, kde jsem potkala Tie, která šla vyzvedávat Leona a taky mířili do Dolu. 

Lilly byla doma a přivítala mě v doprovodu Tiama a hlavně Todda, kterého jsme jim s Tie daly o Vánocích. Moc ráda jsem ji viděla. Jenže než jsem cokoliv stihla říct přišel Connor a vzápětí přijela Tie na lamě, kterou táhl Leon. Moc jim to spolu slušelo. Tie taky dostala primuský odznak! Jsem na ni moc pyšná.

Tiamo a Todd

Pak už byl čas se rozloučit, jít se sbalit a další den odjet. Naposledy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety