Poslední léto 2/3

Já byla pozvaná na svatbu! Když jsem dojela k našim a vyslechla si to, jak jsem zase vyrostla, dozvěděla jsem se, že tentokrát jedou naši se mnou za bratrem. Proč jedou se mnou jsem se dozvěděla až ve Švédsku. Můj brácha se rozhodl do toho praštit a vzít si Hannu (to protože neviděl nikdy Lilly). Jenže já neměla, co na sebe. Nebyla jsem připravená na takovou příležitost a nic si nesbalila. To naštěstí za mě vyřešila jeho nastávající a pořídila mi perfektní jemné šaty s motivem slunečnic. Svatba to byla malinká, ale za to se vším všudy! Tančilo se, zpívalo se a hlavně pilo. HODNĚ PILO. Ale co, brácha se bere jen jednou. 

Po svatbě jsem ještě pár dní strávila u babi a poté u našich doma. Bylo skvělé zabořit ruce do hlíny a přesázet všechny pokojovky u nás v domě. Ach. Ani jsem se tolik netěšila na cestu zpátky do Londýna.

První, co jsem udělala po znovu vybalení v Kotli, bylo to, že jsem šla zaklepat na Connora. Ten asi taky odjel za rodičema nebo trávil  konečně čas s kamarády, protože mi nikdo neotevřel. A tak jsem si objednala večeři u Trewise jenom pro sebe. Kotel zel prázdnotou a mohla jsem si večeři v klidu vychutnávat.

Konečně jsme se s Tie dočkaly! Přijela EL! I když je pravda, že já její příjezd trochu zaspala. V Kotli nás vyzvedla Emms a mohly jsme vyrazit do jejího domečku. Udělat tam párty, kterou nikdo nikdy neviděl a taky že, neuvidí! Emms bydlí na konci Godrikova dolu. Byla to docela štreka, ale šlo se kolem útulku (Ne, deníčku, vůbec jsem se tím směrem nedívala).

Největší drby jsme probraly hned na začátku v bazénu. A poté pokračovaly opíkáním buřtíků nad ohněm a popíjely víno. Myslíš si, že je Babka na Příčný starší než Aquarin? I to by mě zajímalo. Mohla by jít do důchodu a přenechat místo bylinkáře někomu mladšímu. 

Pomale a jistě se blíží podzim. A s tím i nošení teplého oblečení, které já zásadně zapomínám přibalovat do batůžku. Ještěže mám Tie nebo Connora nebo někoho, kdo mi něco půjčí na sebe.

Ani jsem si nevšimla, kdy El vytuhla na lavičce. Asi byla stále unavená z cesty. Ovíněny jsme s Tie nechtěly riskovat cestu letaxem a možné skončení v bažině nebo u kloboučníka jako se to před tím povedlo El, a využily nabídku Emmy přespat v jejím obýváku na gaučích. V tom pokoji má taky televizi, tu věc, se kterou jsem o jedněch Vánocích pomáhala Natovi. Vzpomínáš?

Tie je konečně zase šťastná. S ním. S kamarádem přítelem. S Leonem.

O dalších zážitcích zase někdy jindy...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety