Poslední léto 1/3

 V den odjezdu z hradu to bylo všechno takový divný. Chyběla mi Tie, se kterou sedávám ve vlaku. Navíc jsem nevěděla, jestli mě čekají nějaké prefektské povinnosti ve vlaku, což by ona určitě věděla. Rozhodla jsem se jít do prefektského kupé, kde nikdo nebyl, ale já tu zůstala po celou dobu jízdy. Většinu cesty jsem prospala a jako už je snad tradicí jsem šla sama do Kotle. Co se ale změnilo bylo, že jsem tam trefila napoprvé. Od ostatních jsem se dozvěděla, že se nabízeli lepší pokoje, když se podepíše vstup do Regimentu. Zase ta lilie! Musím to s našima probrat. 

Letos jsem nešla na žádnou stáž. Rozhodla jsem se, že si léto užiji a budu chodit sbírat bylinky. Vždyť jsou to poslední prázdniny před školou. Teda doufám. A možná budu dělat i něco, co ti deníčku nechci zatím prozrazovat a co mi zabere taky hodně času. 

Po pár dnech dojela i Tie! Tak už konečně nebydlím na pokoji sama. Byli jsme se koupat společně s Connorem a Leonem ve Visánku. Kam jsme se vzhledem k novým podmínkám letaxu - musí se kupovat, hned napoprvé nedostali. Koupačka byla skvělá, i když voda byla dost studená. Taky jsem viděla Leonovi bicáky i bez striptýzu! Fakt je má malý. Měl by začít víc cvičit.

Na začátku léta se také konala menší Mrzi párty v Karaoke baru, kterou pořádal Andy, i když tam skoro vůbec nebyl. Snažil se přesvědčit Tie, aby tam došla taky. Párty se docela rozjížděla. Aisha tancovala a zpívala na stole! Ali chroupala chipsy. A Connor s Marcusem docela brzo odpadli. A co já? já si party užívala. Moje hlava by o tom mohla vyprávět.

Je konec. Tie s Andym už netvoří pár. Možná za to může i jistá holka z Havru, kterou si ze školy vůbec nepamatuju. Tie z toho byla velmi smutná, ale když jsem později v týdnu viděla Andyho, tak na tom nebylo o moc líp než ona. 

Deníčku, znáš ten pocit, kdy si myslíš, že je vše fajn, a pak se něco podělá? Myslela jsem si, že už jsme to všechno vyřešily a ono ne. Mia mě zaskočila svojí otázkou, jestli i já bylo proti, aby bydlela se mnou a s Tie. Co je to za blbost? Poslední dva roky vždycky bydlíme s Elenou a počítáme s ní i letos (i když si válí šunky zatím někde jinde). Další den na to mě už Mia vesele zvala na venčení psa z útulku, a tak jsem šla. V útulku nás přivítal velmi pohledný kluk, který si úplně nepamatuje, kdo u něj venčí, ale nemám mu to za zlé. Myslel si, že bych mohla taky venčit! Haha. Čůrají na kytičky! Žádný takový. I když ...

S Miou jsme se vydaly do blízkého lesíka na palouček, kde nechala fenku pobíhat. My si zatím sedly a povídaly si ovšem možném. Během rozhovoru jsme došly i na to, proč s náma nemůže bydlet. A pak to pokračovalo takovou větší výměnou názorů. Se slzami v očích jsem palouček opustila a nekoukala, kam vlastně mířím. Ztratila jsem se v lese. S hůlkou v ruce jsem se snažila zorientovat a doufala, že ji nebudu muset použít. Smrákalo se a začínala mi být zima. Nakonec jsem se kolem půlnoci dostala Kotle a svěřila se Connorovi, který se tam zrovna naskytl. A víš, co deníčku? Dostal se na Hlídku! Takovou prestižní stáž. Jsem na něj moc pyšná. 

Následující den jsem všechno vyklopila Tie na zmrzlině a ukázala jí vzkaz, který přišel od Mii. Tie mi pozvedla náladu a já byla  ráda, že jsem na ni v Kotli konečně narazila. I když mi zase odjela do Irska a nechala mi svoji sovu na hlídání.

S Connorem mi to teď přijde takový složitý, divný. Hodně času tráví na stáži, a pak se vyfluslý dostaví do Kotle. Někdy si tak připadám, že trpím samomluvou.  Tak snad si užijeme naši stanovačku.

Taky jsem potkala v Kotli Lilly s Anet a Tie. Bylo super je zase vidět, i když na chvilku! Určitě se nevidíme toto léto naposledy. Musíme navštívit Todda.

V srpnu konečně mířím na dovolenou za bráškou a babi do Švédska. Prý pro mě mají nějaký překvapení. O tom zase jindy deníčku.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety