Tlustá sova

 Zdravím tě, deníčku! Není divný, že tě pořád oslovuji? Vždyť už jsem skoro dospělá! Čím víc se ten den blíží, tím víc se toho bojím. Neočekává se ode mně něco? Nevím. Můj dnešní zápisek jsou opět spíše útržky.

Nerada rozdávám tresty, ale tenhle jsem fakt dát musela. Ale od té doby se se mnou Cindy nebaví, i když jsme se pořádně nikdy nebavily. Ale nikdy se na mě taky  nemračila. Myslí si, že snad ráda rozdávám tresty a že mě baví být prefektem? Nebaví.


V průběhu března jsem se rozhodla, že naberu nějaké kilo. A rozhodně to nebylo rozhodnutí, za které by mohl kluk. Možná trošku. Vlastně úplně. Představa sjíždějí schodů do sklepení po tlusté prdeli se mi, ale líbila. Nemusela bych chodit a určitě bych se mu už nelíbila. Což vyvrátil později. 


Večerní hlídkování po hradě nabírá jiný rozměr, když nehlídám sama. Původně jsem šla hlídat jen s Tie, ale nakonec jsme narazili na Leona s Gab ve vstupce. Vyrazili jsme tedy hlídkovat všichni společně. Leon spojil hlídkování s posilováním a nesl v náručí psa, který už měl dávno spát. Upřímně svaly nemá nic moc a měl by posilovat častěji. Co na něm holky vidí? Nechápu. Taky mi ukázali novou část hradu, kde jsem nikdy nebyla a nikdy tam sama určitě netrefím. Prý je to muchlovací místnost.


Většinu svého času trávím teď s Tie, i když se to tak nemusí zdát. Trénujeme společně kouzla ve spolce, kde se sem tam někdo ukáže. Třeba Andy nebo Ali. Občas vedeme také rozhovory nad vážnějšími tématy a snažíme se tu být jedna pro druhou, což jí jde báječně!


Koho už jsem dlouho neviděla je El. Od doby, co se pohádala s Leonem, jak jsem se dozvěděla, hodně času tráví na koleji a nebo se mi vyhýbá. Na obraně jsem ji malém nepoznala! Ostříhala si totiž vlasy!


Jednoho březnového večera mi Connor nabídl, jestli se nechci jít dívat na hvězdy a já souhlasila v domnění, jak romantické to bude. Omyl! Pozorování hvězd vedl profesor Aquarin a bylo organizované. Samotný profesor mě překvapil, jak ladně a bez potíží vycházel schody. Že by se stal nesmrtelný? Jde to vůbec?


Podle profesora jsem si nastavila teleskop a snažila se najít souhvězdí, kterému se říká Medvědice. To nebyla nejtěžší část pozorování. Měli jsme medvědici překreslit do mapy! Šílený. Hned první hvězdu jsem nakreslila špatně a tu další taky. Kreslení mi nikdy moc nešlo. Vrchol večera, ale teprve přišel. Connor mě tam nechal samotnou napospas mapě a odešel. Nakonec jsem to nějak zpatlala, sbalila svých pár švestek a odešla.


Moje květiny se začínají s jarem probouzet, a tak více času trávím ve skleníku, kde občas potkám Miu. Connor se mi snaží také pomáhat, ale většinou mám květinky jen pro sebe a můžu si s nima popovídat a svěřit se jim. Ale stejně ho ráda večer vidím, když mi masíruje záda.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety