Zima je tu

 Ach deníčku, už je to nějaký ten pátek, co jsem tě neotevřela. Snad mi chyběl čas, na který se pořád všichni vymlouváme, ale rozhodně jsem na tebe nezapomněla. Venku už přituhuje, což se také podepisuje na růstu květin ve skleníku.

Po Halloweenu přišli Vánoce a s němi hned několik dramat.

Tie se chytla s Connorem! Prý že spolka je také jejich a nikdo nemá chuť se dívat na nás, jak se cicmáme. Asi to fakt přeháníme. Connora ale její názor vytočil tak, že si ho vyložil po svém a odešel spát mimo kolej. Jenže ho potkaly holky - Tie s Elenou a zahnaly ho zpět na kolej a napařily mu právem trest.

Samotné Vánoční svátky a dny jsem trávila v jeho společnosti lenošením a kochala se dárky, které jsem dostala. Dostala jsem třeba plyšáka ve tvaru konvičky, pidi květináčky, masožravé květiny a jako již tradičně semínka. Nějakým nedopatřením Tie taky dostala semínka a  květináče. Nadšená z nich rozhodně nebyla.O Silvestru jsme oslavili již 4 roky našeho vztahu s Connorem. Šílené, že? 

Snažím se také plnit roli prefekta a občas po večerce projít hrad. Většinou na nikoho nenarazím a odcházím spokojeně na kolej. Né vždy mám takové štěstí. O to víc mě role prefekta stresuje. Někdy si připadám, že se nad jiné fakt povyšuji, jak mi vytkla Mia. Možná nad tím vším moc přemýšlím.

Letošní Valentýn začal již pár dní před ním tvořením v Tardisu, které bylo docela fajn. El teď chodí s Leonem. Náladu mi ale trochu zkazili holky, když se El rozhodla, že bude žárlit na Tie, která s ním míchala drink. Ach jo.

Samotný Valentýn byl zajímavý. Amorci tentokrát překroutili v neValentýnkách úplně všechno. Takže mě vlastně nikdo nemá rád. Jejich maření tohoto svátku pokračovalo i večer, když fixou černili balonky a DJovi vyměnili desky. 

Tie ten den nebyla vůbec ta veselá, jak ji známe. Něco ji velmi trápilo. Z její špatné nálady ji na chvilku dostal profesor Moon. Nebo mi to tak přišlo. Večer mi všechno pověděla. Ach ti kluci!

Školní rok po Valentýnu vždycky rychle ubíhá a přijdou chvíle, kdybych byla raději skřítkem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety