Konečně jsem skřítkem!

 Tie slaví narozeniny a my máme přání jediný!! Hlavně už žádná dramata! Omyl deníčku, jediný, co chceme, aby byla Tie zdravá a šťastná, což doufám, že je. Je šílené, že ty roky tak rychle letí. Tie už je dospělá!

Ráno jsem vstala dříve než ona. Naaranžovala jí dárek, který jsem v noci zabalila, na stolek společně s dortem. Pak už jen čekala až se vzbudí. Koupila jsem jí stříbrné minišaty, ze kterých byla Tie nadšená a hned je zkoušela. Vypadala v nich fakt sexy! Teď jen přemýšlím, jestli to nebyl dárek spíše pro Andyho! 

Během dne jsme zvládli vyfotit selfie s mrzimorčatama a podepsat se na krásný přání pro Nata, které namalovala Tie. Moc se jí povedlo. K přání jsme přidaly broskvový koláč z broskví od nás ze spolky, který jsme s Tie upekly. Teda ona upekla a já se jí pokoušela trošku ocáskovat. 

Večer pak Mirai s Alice přinesly již druhý dort v pořadí pro Tie. Ale tenhle předčil ten můj objednaný. Byl moc dobrý a byl vytvořený z hermelínů. Tie slíbila, že ho ještě druhý den posnídáme. Ale už se nepodělila!

S koncem října se tradičně také slaví Halloween. Letos vymyslela Tie, že by jsme mohli jít za postavy z Narnie, jakési knihy, kterou četla v létě. Z jejího vyprávění to znělo suprově. Domluvily jsme ještě s El a s Andym. Dopoledne jsme tedy vyráběli kostýmy. Já si splnila své přání a pro jeden den jsem se stala skřítkem/ trpaslíkem Ginarrbrikem, hlavním posluhovačem Bílé čarodějnice, její výsosti královny Jadis, tedy Eleny. Tie šla za paní Tumnusovou, která byla faunka. Andy oblíkl kostým lva Aslana. 

Před koledovačkou jsme s El zvládly vyřezat dýně a odnést si je na pokoj. Koledovačka zabrala zbytek odpoledne a večera. Určitě jsme nestihli navštívit všechny kabinety. Ale sladkostí budeme mít zas na nějaký ten pátek dost. Cestou jsme potkávali studenty převlečené za nejrůznější postavy - Srdcovou královnu, žluté skřítky, víly, ... Profesoři se také parádně vyfešákovali. Navštívili jsme Williho Wonku, Principála Zacha nebo třeba Ježibabu. Popadám se za břicho ještě teď, když na to vzpomínám. Jen škoda, že to uteklo tak rychle.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety