MAGOS BABY!!!

A je to tady! Konečně odjíždíme na dovču k moři! Několikrát jsem byla u moře ve Švédsku, ale to nebylo ono. Tady to bude samej svalnatej a opálenej řek, dlouhé písčité pláže a teplé moře!

Před samotným odjezdem jsme museli ještě projít kontrolou v přístavu. Tam jsem se přesouvala s Tie. Nebyla bych to já, kdybych nebyla v přístavu zmatená. Možná to může i za to, že jsme nestihli v přístavu nic koupit. Nevadí, ještě je cesta zpět.

Následovalo nalodění na fakt obří loď. Vypadalo to, že je jen pro nás, ale pár řeků se na ní taky našlo. Před obědem na lodi nás paní profesorka Mango naladila na naši dovolenou tím, že nám v krátkosti pověděla, co nás čeká. Já se teda hodně těším na ty romantický uličky! Bude to pecka!

Před obědová porada

Po obědě jsme lenošili u bazénu. Bohužel moje plavky byly v kufru, a tak jsem se snažila jen trošku opálit, ale myslím, že jsem stále stejně bílá. Kdo byl chytřejší a plavky si vzal, tak se koupal. Koukala jsem tedy na to, jak se cachtá Connor. Kdo plavky ke koupání nepotřeboval byl Andy. Strhl sebou do vody i Tie v šatech.


Po obědový relax

Odpoledne se překlenulo ve večer. S Connorem jsme vyrazili na prohlídku lodi a užívali si zapadajícího slunce na zádi. Ach, jaká romantika! Večer jsme se přesunuli na večírek a protančili spolu večer. Tie s Andym prováděli taneční kreace, které by jim mohli závidět v lecjaké soutěži. Byli fakt dobří! Aisha u podia balila řeka  a ostatní mrzimorčata také trsala na parketu.

Druhý den jsme se  již probudili v přístavu. Sbalila jsem kosmetiku a šaty do příručního batůžku a vydala se za ostatními na molo, kde už se živě diskutovalo, kdo s kým bude bydlet. Apartmány byly po čtyrech.

 Magos je takový malý krásný ostrůvek. Tady bych se snad nemusela ztratit. Hotelový komplex je fakt obří. krom apartmánů zahrnuje bazény, posilovnu a přímý přístup na pláž. V apartmáně nakonec bydlím v pokoji s Tie. Druhý pokoj si zabral Connor s Andym. Ten den mi nebylo moc dobře. Asi mořská nemoc. Rozhodla jsem se procházku městem vynechat a raději se ponořila do říše snů.

Náš apartmán se zahradou a posezením

Následující den mi bylo, ale mnohem lépe, takže jsem se připojila k Tie  a šly jsme k moři. Paní profesorka nelhala. Hotový ráj na zemi! Skotačili jsme s dalšími mrzimorčaty ve vlnách. Také jsem si nafoukla lehátko, leč to bylo asi zbytečné. Měla jsem problém se na něj vůbec vyhrabat! Ale nebyla jsem sama, kdo s tím bojoval. 

Sbírání mušlí mě bavilo asi více než samotné tvoření. Snášela jsem je všechny k našim lehátkům. Tie bojovala s lopatičkou, ale nakonec se jí podařilo také několik mušlí najít. Dokonce jsem od ní jednu mušli taky dostala! Tu si schovám na památku. Ze sesbíraných mušlí jsem vytvořila dva jednoduché náhrdelníky pro mě a pro Connora. Pak už byl čas jít na večeři. Vypadalo to, že to bude poklidná večeře plná dobrého jídla, ale s tím "pojebem" na konci jsme nepočítali. Prý jsme v luxusním letovisku, kde se na večeře nosí velká večerní nebo aspoň oblečení pod kolena. Tak snad příště.

Po večeři jsme požádali profesorku Mang, jestli by nám nechtěla ukázat ty romantický uličky, o kterých mluvila na lodi. Ta nás nakonec zavedla na tržiště, kde nám ukázala stánek s pohledy a  pokud nenajdeme ty uličky, že bude v taverně. Nakoupila jsem tedy pohlednice a s ocáskem jsme se procházeli po trzích. Byla krásná teplá noc a hvězdy tu byly o mnohem jasnější než v Londýně. Třeba jako na hradě.

Connor mě zavedl do krásných a vskutku romantických uliček. Co mi osobně přišlo romantičtější byly hradby, které se táhly kolem celého města. Našli jsme na nich pěknou vyhlídku. Velmi romantickou vyhlídku. 

Romantický uličky


.... a romantický vyhlídky.


Dny na Magosu utíkají fakt rychle! Teď nás čekají kouzelní tvorové ostrova. Ve vestibulu hotelu jsme se bavili a čekali na naše průvodce. Vypadá to, že se všichni těší. Ale co když nás některý z těch zvířat budou chtít sežrat? Ai říkala, že určitě budou nakrmení. No nevím. Andy, který jednou chce být lékokouzelník pro zvířata (teda myslím), se nabídl, že kdyžtak se nechá sežrat přednostně. 

Naši průvodci byli dva mladí lidé - pán a paní. Řek je fakt kus! Ještěže nedorazil ještě Connor, to bych si nemohla našeho průvodce prohlídnout. Naši průvodci nás zavedli do olivového háje a rozdali nám dalekohledy. Prý se nám budou hodit. Musíme být potichu, aby vůbec ten kouzelný tvor přišel. Má to být elipony.

 Když už elipony, skoro sleze ze stromu, přiřítí se Marcus s hlasitým:" Tady jste." Jsem měla chuť ho praštit tím dalekohledem. Elipony nakonec strom opustí. Vypadá to jako roztomilý králíček s pírky na hlavy. Ale co když je to krvelačná bestie, která nejí jen olivy? Raději stojím na konci skupiny. Aisha s Tie dávají eliponě olivy přímo z ruky jako by se nechumelilo! Vypadá to, že se bojím jen já. Elipony poskakuje mezi námi a dokonce se chvilku zastaví i přede mnou. Jenže já ty olivy nemám! Naštěstí odskáče dál. 

Zpocená až na prdeli, rozhodně né  z toho horka, se přesuneme na hradby za dalším zvířetem. Průvodce vytahuje syrové maso a hází ho dolů z hradeb. O chvilku později se objeví velký tvor, který se jmenuje Nychtári. Vypadá trochu jako lev a zároveň má parohy jako jelen. Průvodkyně nám o něm vypráví, zatímco si nychtári spokojeně žere dole pod hradbama. Stejně raději se krčím za Nessie a jen občas na něj vykouknu. 

A pak se to stane! Vyskočí na hradby a sežere Marcuse! Né, tak to nebylo. Na(ne)štěstí. Ale na hradby vyskočí! A kde jsem já deníčku? Natlačená na druhý straně na hradbách a před sebou mám naštěstí Connora. Průvodkyně tvora pomocí kouzla naštěstí zvládla a my můžeme pokračovat zpět do hotelu. 

Ještě před tím než se rozhodl vylézt na hradby.

Po obědě nás čekala plavba na moře za mořskou faunou a flórou. Flóra tedy hlavně. Průvodce je tentokrát postarší chlápek, který místy bojuje s angličtinou, ale je super. S nasazenými vestami jsme se vydali na moře, kde jsme vystřídali hned několik lokací, kde jsme viděli drobné korály, krásné růžové kytky nebo floru malého ostrůvku, který pravděpodobně vznikl díky pohybu tektonických desek. Dokonce tam vyvěral teplý pramen. Že by Afroditin? 

Pro kytky cokoliv! Klidně se i potápět!

Ostrůvek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety