MAGOS BABY 2.0!!!

 Po náročném včerejším dnu nás čekal odpočinkový den. Náš byl ale plný nákupů. Ještě než jsme se s Tie a nakonec i  s Connorem rozhodli vyrazit na trhy, podrobila jsem Tie výslechu. Né, tak zlá nejsem. Jen mě prostě zajímalo, jak dopadlo jejich včerejší rande, které oni nenazývali rande. A hádej, co rande to bylo! Prý se dokonce líbali a objevovali řecké uličky. Byla jsem velmi nadšená, že je Tie konečně šťastná.

Na trhy jsme vyrazili hned po snídani, což se ukázalo, že je moc brzo. Řekové si totiž rádi pospí. V přístavu jsme potkali Aishu, která chtěla taky už nakupovat. V mezičase jsme se rozhodli, že začneme psát pohledy a vymýšlet komu všemu je pošleme. Začala jsem psát ten pro Lilly a Nata a čekala na to, co mi nadiktují, že mám vlastně vůbec psát. Než jsem pohled dopsala, tak se začali trousit i první řekové a otvírat svoje stánky.

Na trhách jsem nakoupila nějaké dárky pro ty, co nemohli s námi jet. Zároveň jsem si neodpustila nekoupit si jeden věneček z falešných kvítků. Těch totiž není nikdy dost!

Zbytek dopoledne jsme strávili na naší zahrádce apartmánu psaním pohledů a ukusováním baklavy. Doufám, že řecká pošta všechny pohledy doručí a žádný se neztratí. 

Odpoledne jsme dováděli v bazénu s Tie a s Connorem. Tie zkušeně plavala na lehátku po bazénu a opalovala se. Já jsem s Connorem zamířila do části bazénu, kde byla taková bublinková lázeň. Mluvili jsme o našíí dovolené a občas se políbili. Při jednom polibku Connor zpozoroval, že nás Tie šmíruje! Nenápadně jsme se k ní přiblížili a žbluňk!

Večer nás čekala beach párty, na kterou jsem se těšila snad od prvních dnů pobytu. S Tie jsme se na ni sladily! Při cestě na párty jsme viděli spícího Andyho na lehátku. Zajímalo vás někdy, jak by asi vypadalo, kdyby lehátko plulo po bazénu? Nás ano! Tak jsme to zkusili.

Na pokyn DJe Vlassise jsme se vrtěli na parketu, tedy v písku na pláži. Dokonce se nám podařilo vytáhnout na taneční parket i Briana! Ai na jednu písničku dokonce zavelela "vláček". Těch písniček ve vláčku bylo hned několik. Nakonec se naše vlaková souprava sesypala do bazénu, kde jsme pokračovali v tanci.

Beach párty jsem ale opustila když začali hrát první tóny nějakého ploužáku. Neměla jsem totiž s kým tancovat. Všichni měli svoji dvojičku, jen té mojí půlce nebylo dobře a už ležela v posteli, jak jsem zkontrolovala poté, co jsme opustila parket. Ale párty to byla skvělá!

Následující den nás už čekalo únavné balení. Tie dokonce musela dát olivy ke mě do kufru, protože ten její byl nacpaný. Takový tetris už jsem dlouho nezažila. Odpoledne jsme se nalodění nalodili a loď vyplula zpět do Anglie.

Tentokrát jsme si do příručního zavazadla zabalila plavky, a tak jsem mohla se všemi mrzimorčaty blbnout v bazéně. K večeru se na lodi rozléhala řecká hudba. Poslali jsme Connora na výzvědy, odkud hudba jde a jestli je potřeba se převlíct do velké večerní. Nebylo třeba.

 Na radu pohledného řeka (kterého Mango pozvala na drink! a kdo ví, co ještě) jsem si dala jakousi octopusu se zeleninovým salátem. Octopusa nebylo nic jiného než chapadla chobotnice. Přišlo mi, že to chutná jako kuřecí. S Nessie, Alice a Connorem jsme se posadili ke stolu a ochutnávali ony řecké speciality. Jako dezert jsem si dala ještě baklavu, a pak byla ráda, že jsem mohla zapadnout do postele. 

Ráno už jsme se probudili v Anglii. Počasí nám relativně přálo, protože nepršelo. Možná mi přece jen bude chybět trochu to teplo a slunečné počasí. Connor mi slíbil, že jednou se na ostrov jistě vrátíme. A prý sami! Možná i sví? Kdo ví!



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety