Krádež, drama a hrdličky

 Deníčku, nemluví se mnou. Co ji mohlo asi rozhodit? Ano, mluvím o Tie. Možná jen si taky potřebuje utřídit svoje myšlenky, tak jako já. Je víkend a nikdo tu není. Snad se ti nic nestane, když tě odložím na opěradlo gauče a přestěhuji čokoládového jezevce k nám na pokoj. Ano. Nate než odjel daroval svého čoko jezevce a brnění do spolky pro všechny. Rozhodla jsem se jezevce přemístit k nám, vždyť ho beztak ukusuje jen my s Tie! A teď je na to ta správná příležitost! S vypětím všech sil jsem ho přestěhovala hned vedle lamy, tak snad i ona neujíždí na čokoládě. 

Odpoledne jsem se rozhodla využít spolky na trénink kouzel, hlavně patrona, aby mi na večer zbyl čas na lítání za klukama. Tedy klukem. Objevila se tu i Tie, a tak jsme mlčky trénovaly vedle sebe. Pak se ve spolce zjevil Marcus. Přiřítil se jak velká voda a něco do nás hustil. Netrvalo dlouho a Tie se válela na zemi. Přesněji Marcus ji poslal k zemi! Ptát se, proč to udělal bylo asi zbytečné. Doslova jsem soptila vzteky, aniž bych si to v první chvíli uvědomovala! Tak drsná deníčku jsem pro jednou byla. Nebo to byly emoce, které jsem dusila už delší dobu?  Naštěstí se Tie nic nestalo a my mohly pokračovat. Možná díky Marcusovi se mnou začala zase mluvit!

Jako kdyby těch dramat nebylo dost! Na večeři byla zase Mia, která tentokrát měla na sobě i plášť. Co si všiml Andy, ale my ne, že nemá tu správnou košili. Sledovaly jsme jejich debatu z dálky. S plným břichem jídla jsem opustila Velkou síň. 

Ve vstupce u našich kolejních nádob na body seděla Mia. Pokusila jsem se ji požádat, aby vedle nich neseděla. Miu to očividně roznítilo a řekla mi to, co řekla Tie! Prý jestli se povyšuji i nad ostatní, jak to dělá i Andy a Tie! Naštvalo mě to, a tak jsem jí v afektu řekla, že už nejsme kamarádky a zamířila ven na čerstvý vzduch to vydýchat. Vždyť já ji nechci poučovat a rozkazovat ji, ale nemohla by se v něčem, konečně chovat normálně?

Když už jsem měla ve skleníku všechno hotové, objevila se Mia! Ano, ta Mia! Nakonec jsme si pokecaly, udobřily se a rozešly se těsně před začátkem večerky. Tak snad už bude jen dobře.


Následující den jsem vytáhla Connora na rande. Sbalili jsme poslední kousky broskvového koláče ve spolce, kde pilně trénovali jezevci a odešli na střechu. Páni, tam je výhled! Ocáskovi to moc slušelo. Oblékl si totiž nové oblečení, na které si v létě vydělával venčením. Jenže podzim je na hradě docela studený a já si vyšla jen v košili. Naštěstí mi zapůjčil svoji rudou košili. 

Ruku v ruce jsme se vydali zpět do spolky, kde se stále ještě trénovalo. Přidala jsem se k Tie a Andymu, kteří  si neodpustili ty svoje řečičky, jestli šel Connor nahej, když košili nemá! A co že se na našem rande dělo.

Taky jsme během večera zvládli vymyslet, co dáme Natovi k narozeninám a asi tím vyhnali ze spolky Aishu. Můj plán se nenápadně vypařit a nechat hrdličkám prostor neprošel. Ale myslím si, že si Andy trochu oddechl, že může Tie obejmout i někde, kde nejsou jen sami. A tak jsem jim tam křenila a trénovala s nimi. Náš trénink kouzel jsme zakončili pokecem na gaučích, kde jsem se taky následují den probudila. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hon na k....

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety