Hit letošního léta

 Jednoho večera jsme seděli s Connorem na jídle v Kotli, když se objevila Tie. Přišla s nápadem uspořádat Tajnou narozeninovou party pro Andyho. Hned jsme souhlasili s jejím návrhem a začli plánovat.

Další den v týdnu jsme šli společně vybrat stan, který by se nám pro party hodil. Tie totiž přizvala ještě Nata, Emmu, Lilly a Mirai. Po dlouhém rozhodování jsme vybrali stan, který měl i gauč. Souhlasila jsem, že v den party stan vyzvednu. Dny před party jsem trávila ve skleníku u Rosie péčí o rostliny. 

V den párty jsme s Tie nakoupily ještě pár drobností, v Kotli potkaly Mirai a rozhodly se odletaxovat se do Vislánku, kde jsme postavily stan. Teda Mirai postavila. Díky za ni!

Rozvěsily jsme balonky před stanem, aby nás ostatní snadněji našly. Mirai nachystala na stůl svoje "poklady", které upekla, včetně dortu. Když jsem viděla, kolik toho zvládla upíct, připadala jsem i proti ní úplně maličká. Vždyť jsem jen vyzvedla stan.

Sešli jsme se v plném počtu, tedy až na oslavence. Toho šla vyzvednout Tie společně s taxi Lilly. Tie mu ve stanu rozvázala oči a jeho reakce byla velmi bouřlivá. Překvapení se povedlo. Party probíhala asi jako každá jiná party než se to pokazilo. 

Hovor se stočil na to, jaké zvíře je Tie. Už ani nevím, jak jsme se k tomu dostali! Někdo říkal, že je liška, někdo jiný v ní viděl kočku, ale Andy v ní viděl kudlanku! Chápeš to, deníčku? Kudlanku! To je takový ten hmyzák, kdy samička sežere samečka, když se pokouší o malé kudlanky. Nechápu.

Na Tie bylo vidět, že je z toho rozhozená. To mi přišel i Andy, ale nic na to neřekl a nechal Tie odejít ven na vzduch. S holkama jsme se za ní vydali a snažili se jí vysvětlit, že to tak určitě nemyslel. Andy jí to nakonec nějak vysvětlil.

Párty mohla pokračovat! Kolovala láhev ginu a já si přihla hned několikrát. Některé vzpomínky mám proto docela v mlze. Pamatuji si jen na to, že sedíme s Connorem na gauči a líbáme se. Zbytek se jaksi ztratil.

Prý těžká jsou rána opilcova, hlavně když se probudíte s hitem letošního léta na hlavě! Nad hlavou mi létaly balonky. Někdo si totiž dal tu práci a navěsil mi je na vlasy. Naštěstí mi Andy s Connorem pomohli tento hit léta z vlasů sundat. Nebyl to, ale jediný hit léta, který jsem si s sebou z party odnesla. Nebo je to hit už pár měsíců?

Pak následovalo balení jídla, úklid stanu, aby se mohl vrátit zpět do obchodu. Také mě zastihla kolejní sova ohledně výletu na Magos s instrukcemi. Zjistila jsem, že nemám ID kartu, kterou už mám mít vyřízenou (hlava děravá), bez které mě na ostrov nevezmou. Tu jsem si druhý den s Andym vyřídila na ministerstvu, kam jsem zamířila poprvé.

Než jsme ale odjeli na Magos, čekala mě zastávka doma a taky u babičky a bráchy ve Švédsku. Bratr byl velmi zaneprázdněný, ale nakonec si na mě udělal jeden večer čas a společně s Hannou jsme zamířili do restaurace a poté do baru. Koktejly tekly proudem, ale u vedlejšího stolu. David nezapomněl a daroval mi knihu, která se mi prý bude hodit, ale o kytkách bohužel nebyla. Shodou okolností zůstala ve Švédsku. Možná jsem ji tam nechala trochu záměrně.

A teď už je čas zabalit si na dovču, protože MAGOS BABY!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety