Nikdy nechoď na party před velkou zkouškou

Příprava na zkoušky vrcholila a já propadala čím dál více větším depkám. Jediným předmětem, kterým jsem si byla jistá, že dám, byly bylinky. Ale to přece nestačí! Hlavou se mi honily myšlenky na to, jak mi to asi bude slušet nebo spíš neslušet ve skřítkovských hadrech. Moje zoufalství nevylepšoval ani fakt, že jsem nikde nemohla narazit na Connora a nemohla to s ním probrat. Za Tie a ani za Natem jsem nemohla jít, protože je přece nemůžu rušit v jejich usilovných přípravách. 

Plná obav a starostí jsem zamířila do kabinetu Parkerových, abych se ujistila v jedné věci z formulí. Být to ve třeťáku, tak mě sem nikdo samotnou dobrovolně nedostane. Parker se mnou byl hotový raz dva a kupodivu přidal i povzbudivá slova. Zas takový bručoun to asi není, ale o tom se přesvědčuji už nějakou dobu. Ale abych se ještě víc uklidnila a přestala myslet na všechno, co se týká NKÚ, zamířila jsem do skleníku. Tam jsem se na celé odpoledne uklidila. Jaké to překvapení, že mě ani nikdo nehledal. Také ve skleníku mě zastihla pro mě neznámá sova, která přinesla pozvánku na "Rozlučkovou party" Emmy a Nata. 

Společně s Tie jsme zamířily na párty. Tie prvně úplně nechtěla jít. Asi se zalekla toho, že ji chci na střechu dovést já. Trefily jsme! Tie napadlo, že by jsme se tam mohly proplížit pod zastírákem a pěkně na ně bafnout. A povedlo se! Nate dostal od Lilly velkou bednu s jídlem a pitím, ale musel se do ní prvně dostat pomocí šperháku. 

Dorazili ještě Andy a Connor. Zábava se rozjela a myslím, že nikdo nelitoval, že přišel. Pití piva střídalo pití něčeho ostřejšího, což se na mě začalo docela podepisovat. Ale pizza vše zachránila. Teda to jsem si aspoň myslela!

V průběhu večera jsme se rozhodli zahrát si i flašku, která byla nebezpečná hned od začátku! Prvně Andy dal úkol Emm, aby políbila prst u Natovi nohy. Ale z nějakého důvodu musel místnost na chvilku opustit a když se vrátil, sežral nám lež, že se to skutečně stalo!

Flaška ukázala několikrát i na mě. Měla jsem Nata nakrmit pizzou Hawaii, kterou "má tak rád". Taky prozradit do koho bych šla, kdyby tu nebyl Connor. Svojí odpovědí jsem je asi dost překvapila. Tie pak dostala za úkol políbit Andyho! Tohoto úkolu se spíš ujal Andy, ale Tie mu polibek oplatila.  Poté po několika kolech byla i požádána od Andyho o ruku. Bylo to šíleně romantický! Svatba se prý uskuteční na Magosu v létě! Teď jen, jak to Andy řekne Kaře. To vlastně není moje starost. 

Kolem půlnoci jsme se rozhodli s Tie a Andym tuto párty opustit a jít se vyspat na další den. Sama jsem trefila zpět do pokoje (i když přímo jsem nešla :D) a ty dva nechala někde daleko za sebou už myslím na střeše.

Druhý den ráno mi bylo fakt hodně blbě! Z velké části za to určitě mohl stres ze zkoušek. Kecám, deníčku. To si to tu jen namlouvám! Hlava mě bolela a obličej nabíral barvu do zelena. Takhle mám jít na NKÚ z tvorů? Myslela jsme si, že Tie bude vyspávat, protože měla zkoušku až odpoledne, ale taky nevypadala zrovna nejlíp. Sorry Tie!

Můj žaludek se cítil, jak po horské dráze. Skákal nahoru a dolů. Samotný obsah v něm dlouho nevydržel a skončil ve stoce u kolejí. Pak už byl čas vyrazit na tvory. Celá zelená jsem zamířila do známé učebny na pozemcích. Doufala jsem, že to ze mě moc netáhne a že zvládnu test nějak napsat, aniž by se žaludek vydal na nové kolo horské dráhy směrem k profesorce Gilbert a pánovi z ministerstva. To se naštěstí stalo až po zkoušce venku na trávníku. Zbytek dne jsem chtěla proležet v posteli, ale Mia s Tie tápaly v poznávačce na bylinky. Rozhodla jsem se, že se jim pokusím pomoct a udělat ve změti zelené trošku systém.

Následující den nás čekala zkouška z bylinek a z obrany. Na bylinky jsem nakráčela docela suverénně. Otázky byly trochu záludnější než jsem čekala! Ale poradila jsme si s nimi. Na poznávačce bylinek mě nic nepřekvapilo.

Následovala obrana s profesorem Harringtonem. Test nebyl tím, čím čeho jsem se obávala. Naštěstí praxe nějak vyšla. Já z ní při nejmenším měla radost. Na večeři jsem potkala Briana, kterého jsem dlouho neviděla. Ještě jsme si spolu povídali ve spolce než jsme šli spát. Taky mi ukázal svůj skicák! Páni, ten umí malovat!

Obávaná zkouška se blížila rychleji než si dokázal kdo představit. Formule. Z těch potřebuji fakt dobrou známku! Hned chvilku po začátku testu mi přestala psát moje oblíbená propiska. Musela jsem tedy použít pero na stole. Teorie byla hodně vypisovací až jsem se bála, že fakt popíšu těch padesát stránek, jak avizoval na začátku Parker. Na praxi jsem pak šla s Tie. Některá kouzla mě trochu zaskočila, ale nějak jsem to odkouzlila. Doufám, že dostatečně.

Poslední zkoušku jsem si dala ve čtvrtek a to z jasnovidectví. Kupodivu tato zkouška byla asi ze všech nejlehčí. Teď už hurá na prázdniny!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety