Červenec klepe na dveře

Connor má narozeniny! My máme přání jediný! Teda až zítra! Ale dort dostal už dnes. Snažila jsem se tím skrýt svoje narozeniny, leč před některými velmi marně. Je to totiž šílený! Je mi už 16!

 Samotným prázdninám ještě předcházelo balení kufrů. Rozhodla jsem se, že si vezmu jen to nejdůležitější a zbytek nechám na hradě. Kdo se s tím má pořád casnovat!

Školní pohár vyhrál Havraspár. Jak překvapivé. Vybudovali si dostatečný náskok už někdy po Vánocích, a tak nebylo pochyb, že ho udrží. Po večeři nás čekala ještě taková malá kolejní přespávací rozlučka s Natem. Bude mi tu chybět. Teda aspoň myslím. Také nás navštívila profesorka Mang, aby se s náma ještě uviděla než se potkáme až na Magosu. Večer byl plný vzpomínek a plánování léta. Pak už zase vrzaly parkety pod náporem spících jezevců.

Ve vlaku do Londýna jsem již tradičně seděla s holkama s Tie a El. Ten den jsem ještě měla odpoledne pohovor s Rosie Thornslike na pozici herboložky. A já ho zaspala! Nakonec mě přijala i na pozdější pohovor ještě ten den. A mám stáž! Tu nejlepší jakou jsem si mohla přát.

V první polovině července jsem byla pozvána na párty sedmáků. Párty sedmáků se konala kdesi v Portsmucku. Možná nebýt Jaye, na kterého jsme s Tie narazily, bloudíme v lese dodnes a hledáme ten správný stan. V lese byly totiž minimálně 3 stany, které jsme potkaly. Párty bylo spíše poklidné posezení do doby než se začla hrát Marryina hra. Teda myslím, že byla její. Byla to taková série otázek z různých témat. Jedním z nich měly být i bylinky a lektvary, ale jak se zdálo, tak ty Mary raději nezabalila. Asi se báli, že by je tým mrzi forever porazil!

Na párty sedmáků mě zastihla sova, jestli se nechceme s Tie někdy stavit za Lilly a Natem. O pár dní později jsme  je šly s Tie navštívit. Hlavně teda Lilly, kterou jsme celý rok neviděly. Moc mi chyběla! Parádně jsme si pokecali a já navíc odešla s novýma plavkama! Nate má vkus. Jsou černé dvojdílné s decentním vzorem slunečnic. V těch mi to bude slušet na Magosu tak, že bude muset Connor řeky odhánět!

S Connorem trávíme hodně času teď spolu. Snad si trochu vynahrazujeme tu dobu o zkouškovém. Byli jsme se ve Vislánku koupat, kde jsem také vyzkoušela svoje nové plavky. Dle Connora jsem v nich prý sexy. Chodíme často na procházky a bereme s sebou Jacka nebo psa, kterého má Connor na starosti v útulku. Někdy sedíme v Kotli nad šálkem kakaa nebo v parku na naší lavičce. Užíváme si přítomnost jeden druhého než odjedu za rodinou do Švédska a Connor za svou. A prázdniny utečou zase jako voda.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety