Ošetřovna, koncert, párty a další útržky roku 2018

 Po Vánocích mi přišlo, že všechno utíká ještě rychleji než předtím. S blížícími zkouškami NKÚ se také zvyšoval můj vnitřní stres. I když mě snad všichni, s kým jsem se o nich bavila, uklidňovali, že to bude v pohodě a dobře to dopadne. Víc času jsem po Vánocích trávila v ústraní ve sklenících a trénováním kouzel.

Jednou  jsme seděli s Connorem ve spolce. Poté se tam objevila Alice a navrhla, jestli nechceme s ní jít sáňkovat. Tak jsme s Connorem souhlasili a šli. Ze začátku to byla paráda! Odstartovávali jsme se a naráz sjížděli kopec. Při jednom ze startů se moje sáně rozhodli změnit směr. Bohužel jsem jejich rozhodnutí nedokázala zvrátit a nabrala snad jediný strom pod kopcem. A nedopadlo to dobře. Šíleně se mi točila hlava  a nemohla jsem ani vstát. Connor si mě proto hodil na záda a za doprovodu Alice zamířil se mnou na ošetřovnu. Fuh! Tak tady jsem jako pacient nikdy nebyla. Ošetřovatelka byla moc milá a podala mi nějaké fakt hnusné lektvary, ale po nich se mi udělalo lépe. Následující noc jsem musela zůstat na ošetřovně. 

Valentýn jako již tradičně (dá se to po druhý považovat za tradici?!) jsem strávila s Connorem. Předtím, ale než jsme se ten den potkali, jsem se nějak ocitla na podpisové akci Charlie Bae Jensen. Já do té doby o ní neslyšela. Leon shodil košili a nechal si její podpis zvěčnit na hruď! Prý se teď nebude kvůli tomu umývat. Tak z ní byl odvařený! A stejně asi jako zbytek hradu. 

S Connorem jsme pak vyrazili na koncert. Seděli jsme s Tie, Alice a Elenou na ochozu a koukali dolů na koncert. Někdy v polovině koncertu jsme sešli i dolů na parket a zatancovali si. S ocáskem jsme to zabalili dřív a odešli zpět na kolej na jeho pokoj zkontrolovat Jacka. Nakonec jsme usli spolu na jeho posteli.

Někdy po Valentýnu mi taky přišla pozvánka na Páťackou párty u June ve stanu. June postavila stan na školních pozemcích daleko od hradu, ale za to poblíž jezera. Byla jsem ráda, že ji něco takového napadlo uspořádat. Potřebovala jsem vypnout a přestat se jen soustředit na zkoušky. Sešli jsme se snad skoro všichni z páťáku a užili si prima večer. Poprvý jsem si namíchala gin s tonicem a moc mi to chutnalo! Večer rozproudila flaška, ze které si toho moc nepamatuju. Ale gin s tonicem za to rozhodně nemohl! Vím, že se při flašce pár lidí ztratilo. Takže si přece jen něco pamatuju. Nakonec jsem se po půlnoci rozhodla jít spát do své postele na hradě. Cesta do hradu nám s Gab zabrala hodně času, ale nechtěly jsme potkat Parkera nebo kohokoliv jiného, proto jsme šly oklikou.  Nějak jsem se dobrkala zpět na kolej.

V následujícím měsíci si pro nás profesor Harrington připravil bubáka. Mým spolužákům se proměňoval v nejrůznější postavy. Můj se proměnil ve velkého fakt ošklivého hada. Myslela jsem si, že radši předním uteču, ale jako bych zamrzla na místě! Fuj! Byl fakt hnusný. Když se mi podařilo vyslovit formuli, která asi byla dostatečně dobře vyslovená, proměnil se v malou žížalku s růžovými mašličkami po těle.

Naše sázení stromečků v zahradě se přece jen vyplatilo. Poctivě jsem je každý den zalívala. Jedna z broskvoní už i povyrostla a má listové i květní pupeny! Asi ji někdo musel přihnojit! Vyrostla totiž víc jen tato. Možná budou i na konci roku broskve! 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety