Mám malý stan

 Snad již od začátku léta mluvíme s přáteli o tom, že by jsme měli uspořádat něco společného. V plánu byla přespávačka někde pod širým nebem, ale nakonec jsme se rozhodli pro stanování!

Prvně to ale chtělo přemluvit Lilly, protože prý na to moc není, ale byla pro! Vše mohlo začít. 

 Nate půjčil velký stan. Ale jako fakt obří! A měl dokonce i postele, vlastní kuchyň, obývák i krb.


Původně jsme měli jít stanovat já, Connor, Lilly, Tie, Emm a Nate. V Kotli jsme potkali Andrewa od nás z Mrzimoru a vzali ho taky.

Stanování bylo nakonec několika denní. Hráli jsme různé hry a šli se koupat. Taky jsme zkusili sbalit stan s lidma uvnitř a ono to vyšlo! Nezkřivili jsme jim žádný vlas! 

Nate taky nakoupil velkou zásobu jídla a pití. Tolik vína jsem snad nikdy nevypila. Hlavně se tato informace nesmí dostat k našim. Asi by mě vydědili nebo bych měla s létem v Londýně útrum! 

Po stanovačce jsem ještě navštívila naše, a pak už byl čas vydat se zase zpátky na hrad. Doufám, že rostliny na hradě přežili a skřítci je zalívali. To by byla velká škoda!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety