Už i nám to skřípe

 Stalo se, co se stalo. Poprvé jsme se chytli s Connorem!  Teda jestli se tomu dá tak říkat. Rozhodli jsme se zajít na jídlo do nového Karaoke baru v Londýně. V Kotli jsme potkali Nata a Tie a vzali je taky.

Vypadalo to jako krásný večer strávený nad dobrým jídlem s kamarády. Hodně jsme se nasmáli. Pak ale Connor prohlásil, že už se o prázdninách nudí. Ano, možná jsem si to vyložila blbě a zbytečně na něj vyjela, ale stalo se. Hned jsem to vztáhla na sebe, že pokud se se mnou nudí, tak si může najít jinou. Dobře, řekla jsem to trochu jinak, ale význam byl stejný. 

Nate s Tie raději zdrhli odníst nádobí. Asi aby jsme si to vyříkali. Ale já Už neměla, co říct. Přes noc se mi to samozřejmě rozleželo v hlavě s byla jsem na sebe naštvaná. O tom, že jsem probrečela celou noc se stydím psát i před tebou. 

O několik hodin jsme si to vyříkali a už to bylo jako dřív. Ale zároveň i lepší!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety