Dovolená a vysněná stáž

 Léto se blíží kvapem ke konci, a proto si chci ještě něco zapsat než to všechno pozapomenu.

Po dovči ve Švédsku jsem potkala na farmě Elenu, Tie a samozřejmě Connora. Švédsko bylo super. Bráchova holka Hanah umí po loňsku určitě víc anglicky, takže jsem si zvládli pokecat víc. Taky umí upéct ty nejlepší skořicový šneky na světě. Sorry babi. Jako již tradičně jsme spali pod širákem a užili si letní Stockholm. 

Stejně jako loni jsem jela za svýma příbuznýma, co tam mám. Tvrdili, že jsem zase o hodně vyrostla a stává se prý ze mě žena! Haha. To si deníčku nemyslím.  Na hrudi mi stále nebylo dopřáno. Začínám z toho být docela zoufalá. Ale nějak bylo a nějak bude.

Na závěr mé dovolené jsme byli na velké grilovačce, kterou pořádal Sam, kamarád mého bratra, kdesi na jihu Švédska. Jméno města už si nepamatuju, neb bylo nevyslovitelné! Tam jsem se také poprvé koupala v Baltu! Jestli se to dá nazvat koupáním. Voda byla hodně studená, ale ostatní si ji užívali. Jsou holt zvyklý ti Švédové. Nebudu ti lhát deníčku někteří byli fakt sexy! Ale pšt před Connorem.

S El jsme si pak sedly v Kotli a vyprávěly si zážitky. Elena krom farmy má taky nějakou stáž, o které mi vyprávěla a dost jsme se u toho nasmály. Rozhodla jsem se i já poslat taky jednu přihlášku na stáž, o které jsme přemýšlela už v červnu. Ano! Poslala jsem přihlášku na herbologa, tak uvidím, jak to dopadne. 

Odpověď přišla velmi rychle a paní  Rosie Thornslike mě pozvala na pohovor. Byla jsem docela nervózní a nevěděla, co si mám oblíct. Tak jsem na sebe vzala letní šaty, které se moc líbí Connorovi a šla bojovat. Na pohovoru krom Rosie byla taky profesorka Owlett, která má taky velký podíl na tom, že mě vzali. 

Jsme hrozně nadšená! Mají tam 4 skleníky, ve kterých mají nejrůznější rostliny. Jeden je celý jen pro ďáblovo osidlo a je zatmavený. Hned při pohovoru jsem si mohla vyzkoušet jeho sběr a taky, jak to vypadá když někoho osidlo čapne. Společně se mnou je na stáži ještě Max, Stu a Kara. S Maxem se tam potkávám docela často a hned první den jsme vyseli společně semínka hned na tři záhony. Už se těším na další dny a starání se o rostliny.


Co se týká mého přítele, moc často se nevídáme. Ale to se určitě zlepší s nástupem do školy, kam se snad letos vůbec netěším. NKÚ. Fakt už jsem tak stará? Pamatuju si to jako dneska, co jsem šla do prváku. Ale co nějak to dopadne. Vždycky můžu dělat skřítka, i když trošku přerostlého.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety