Jen pár útržků

 Ahoj deníčku! Tak přece jsem tě sbalila do kufru a nenechala na hradě. Jsi trochu zaprášený a neinformovaný, ale to za chvilku změní. Možná některé vzpomínky nebudou úplné nebo kostrbaté, ale co, už jsou to jen vzpomínky, spíš útržky.

Pamatuješ si ještě na Vánoce, jak byly poklidné? Tak to se po nich docela změnilo. Po Vánocích jsem se snažila dohánět body na zápočty v některých předmětech až mi z toho někdy praskala hlava. Tie byla po Vánocích nemocná a mě tak nezbývalo než se pokoušet trefovat na všechny hodiny sama. Deníčku nemůžu napsat, že hrad už znám, jak své boty, ale lepší se to. Tie stále není moc dobře a to se projevuje i na její náladě. Jednou, ale slunce vysvitne.

Lepší se i moje pokusy na hodinách lektvarů a díky tomu tam nemusím trčet celé dvě hodiny. Co ale přestává být mým šálkem čaje (jak jsem si ze začátku myslela) je numera. Začínám se ztrácet ve výpočtech. Nějak to holt už letos doklepu.

Taky jsme s Tie hlídaly malého Tristana! Byla to nakonec sranda, i když jsme měla ze začátku docela obavy.  Hrály jsme si s ním a dokonce ho i uspaly. Myslím, že Parkerovci byli spokojení. Teda doufám v to.

Každá sklizeň blínu ve skleníku profesorky Owlett byla velmi vysoká a to mě velmi těšilo. Samotná profesorka mi dala nějaká semínka, která jsem se zasela a snažila se v průběhu jejich růstu pozorovat a určovat. Nebylo to vůbec lehké. Taky jsem se od ní dozvěděla, že když by se nestala lektvarologem, byla její druhá volba herbolog.

I letos se konal v rámci hodin mudlů zápas ve fotbale. Byla jsem v týmu společně s Tie a Connorem. Byla to zábava. Connorovi fotbal docela šel a my se snažily držet krok.

S Connorem stále tvoříme pár. Myslím, že se to tak dá nazvat. Plánujeme společně léto strávit čas na farmě a výlety.

Vyhráli jsme školní pohár!! Konečně. S Tie se o to snažíme od prváku a konečně to vyšlo. Bylo super vidět Velkou síň jen s vlajkami naší koleje. Samotná oslava našeho vítězství pokračovala na koleji a byla velká. 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety