Začátek čtvrťáku

 Můj drahý deníčku, už je to dlouho, co jsem do tebe zapsala nějakou tu větu. Čas velmi rychle běží a nějak nezbyla chvilka, abych ti něco mohla povyprávět. Ale tato chvilka nastala právě dnes o Vánocích! A tak se ti pokusím zpětně sdělit ty nejdůležitější momenty.

V září jsem se jako každý rok vydala s ostatními zpět do školy. Moc jsem se těšila na svoje květináče a doufala, že o ně bylo dobře postaráno. A bylo.

S letošním rokem přišlo do Mrzimoru hned několik nových prváku a konala se tradiční přespávačka ve spolce. Taky jsme znovu začli sbírat body do školního poháru, který stále i teď o Vánocích vedeme! Doufám, že tomu bude i nadále.

Bohužel naši školu opustila profesorka Tyler, kterou jsem moc měla ráda a v hodinách bylinkářství ji nahradila Owlett, kterou bylinky asi moc nebaví. Ale! Domluvila jsem si s ní skleník! Pronajala mi dva záhony ve svém vlastním skleníku, a tak nemusím zamořovat spolku blínem, i když si možná ostatní i zvykli. I panu kolejnímu Aquarinovi se líbí a to je, co říct!

Změny nastaly i v ostatních předmětech nejen v bylinkách. Svoji pozici v našem rozvrhu posílil Parker a má nás na obranu a formule. Zároveň, co jsem vypozorovala je, že po narození dítěte není takový bručoun. Snad jsem to nezakřikla! Na škole se objevil nový profesor Moon a má nás na tvory. Rád maluje a Tie si ho velmi oblíbila.

S Tie jsem také strávila Halloween na hotelu, kde se vyšetřovala vražda. Na hotelu se k nám přidala Mia ze zmijozelu, a tak jsme byly na vyšetřování tři. 

Většinu času bývám s Connorem, se svým klukem. Někdy mi ocáskuje u bylinek, jindy sedíme na gauči a povídáme si. Na Vánoce jako já zůstal na hradě. Mezi dárky převažovali semínka a zahradnické náčiní, které se mi jistě bude hodit. Nechyběla ani hromada sladkostí.

Některé večery trávím s přáteli ve spolce a někdy i mimo ni. Poslední dobou mi, ale příjde, že těch večerů je až žalostně málo. Doufám, že jich bude v budoucnu víc.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety