Je léto a já všechno si užívám

Vyhrály jsme! Jsme první v té celoroční týmové soutěži! Co mě, ale zaskočilo bylo, že jsme se o první místo dělily s Finnovýma fazolkama! Myslím, že jsem nebyla zaskočena jen já, ale nějak jsem to zkousla.

Léto začlo odjezdem ze školy. Jako již tradičně jsem si ve vlaku sedla s Tie. Letos ještě navíc naposled s holkama z týmu. Ubytování v Kotli jsme si s Tie zařídili ještě s Elenou a tak měli trojlůžák. Mini trojlůžák! Ale co spacáky máme, nejhůř můžeme spát i mimo Kotel, když se s bagantačema nevlezeme.

Moje vzpomínky z léta nejsou nikterak velké. Nebyl prostě čas na to dělat si poznámky, natož psát sáhodlouhé zápisy! Léto jsme si letos fakt užívala naplno! Tak je možné, že si to pamatuju v jiném časovém sledu.

Natálie měla narozeniny! A my měly s holkama jediný přání, aby byla stále zdravá a chodila s náma do školy a nevylili ji!

Tradičně jsem trávila brzké ranní hodiny v Godrikově dole nebo v Portsmucku sběrem bylinek pro babku. Taky jsem letos párkrát zavítala na sběr do Vislánku, ale tam to moc neznám. Taky jsem se bála, že bych se tam mohla ztratit. Ale neztratila se nebo možná jen někdy trošku. Díky novému proutěnnému koušíku jsem toho nasbírala fakt hodně.

Někdy v červenci jsme byly s Tie pozvaní k Lilly na grilovačku a koupačku. Taky tu byla Emma a Nate, který se jí jako každoročně na léto nasáčkoval do baráku. Nate se chopil grilu a my si přecpali bříška. Pak jsme naskákali do bazénu a užili si to. Objevili se tu taky sousedi od Lilly - Joshík a Priya. Joshík s Natem shodili Lilly do bazénu! A ta malá sebrala Natovi tričko a odešla v něm domů, ale Nate si toho rozhodně nevšiml. 

V polovině července mě také navštívila pro mě dosud neznámá sova s psaním. Nakonec jsem zjistila, že je od Parkera! Poslal mi fotku malého Tristana, který se jim s LaMalaet narodil. Že by se mnou počítali stále jako s chůvou?

Taky jsem hodně času trávila se svým přítelem Connorem.  Chodili jsme na procházky do parku, přejídali se nezdravými jídlem z mudlovských fastfoodů, venčili Barneyho a taky se líbali.

Část prázdnin jsem byla taky u našich doma. Galejničila na zahradě a hrála si s našim psem. S Davidem jsme vyrazila za babi a dědou do Švédska a tam jsem poznala Hannu, Davidovu přítelkyni. Je moc fajn, ale s angličtinou trošku bojuje. Byli jsme spolu stanovat a protentokrát přizvali i Hannu.

Poslední týden jsem byla zase zpět v Londýně.  Nakoupila vše, co potřebuju do školy a ještě se stavila u Lilly a Nata, i když trošku neplánovaně. Nějak jsem k nim dobloudila. Ale byla jsem ráda, že vidím známý dům. 

Taky se den před odjezdem ukázali ještě naši. Prý si mě moc neužili. Myslela jsem si, že mě máma samou láskou umačká.

Teď už je čas vrátit se zase do Bradavic... Kéž by někdy to léto bylo delší.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety