Zpět v Londýně

 Drahý deníčku, divíš se, že už jsem tak brzo zpět? Já taky! Ale mám nějaké nutkání si zaznamenat to, co se v posledních dnech událo.

Jak už jsme ti říkala, byla jsem s Davidem ve Švédsku. Navštívila jsem snad všechny možné a nemožné příbuzné, jaké si jen dokážeš představit. Taky jsme spolu spali pod širákem na ostrově Gotland a užili si táboření. Před odjezdem se mi i svěřil, že si našel holku! Velmi pohlednou švédskou kouzelnici Hannu! Ale víš, co deníčku, vím to jen já. Našim se zatím bojí svěřit. Teď to jen někde nevykecat.

David mě pak hodil domů za našima a já odtud pokračovala zpět do Londýna, protože jsem se rozhodla najít tam nějakou brigádku. A nebýt tak "otrokem" naší zahrady. Ale i ona má svoje kouzlo. 

V Kotli jsem rovnou zamířila do našeho společného pokoje s Tie, která tam, ale nebyla je snad na brigádě nebo si někde užívá prázdnin? Těžko říct. Deníčku, rozhodla jsem se jít na Příčnou nakoupit pár drobností než se tam nahrnou před začátkem roku prváci. S nadšením jsem zamířila rovnou do květinářství, neb jsme všechny květináče nechala na hradě a taky jsem doufala, že v květinářství směním svoje semínka blínu za penízky. Od prodavačky jsem zjistila, že berou jen květy a semínka né. Zkusím tedy nějaký vypěstovat v Kotli. Horší je to, že náš pokojík v Kotli je velmi maličký oproti tomu loňskému. Tak na pár květináčů. Raději jsem ale koupila jen jeden, abych nebrala Tie místo a rozhlížela se po věcech, co tu prodávají, a které nutně budu určitě potřebovat.

Když jsem se vrátila s květináčem zpět do Kotle, hned jsme zasadila blín a budu doufat, že na něj nezapomenu a stihnu sklidit jeho květ. Tie tu ještě není za to na mojí posteli je nějaký dárek. Po bližším ohledáním jsem zjistila, že je pro mě! Poznala jsem Tie písmo! Beztak to je ten od ní k narozeninám, na který si stěžovala již na hradě, že nedošel. Díky Tie se mi tak rozrůstá šatník a doplňky o nové tričko a sluneční brýle. Oh musím jí pak poděkovat.

Kotel mi poslední dny, co tu jsem zpět příjde takový tichý. Občas někoho potkám, ale spíš ty lidi neznám. Taky jsem byla na výletě v Godrikově dole, kde roste velmi dobrý sad s jablky. S těmi letními. Mňam! Co mě ale potešilo tak to bylo to, že jsem odpoledne potkala Yv! Pozvala mě na večer k ohni do zahrady Kotle. Určitě půjdu.

Nakonec se nás tam sešlo 5 - já, Yv, Ember, Laurie a Andrew. A hádej, co deníčku. Amdrew mě nepoznal. Chápeš to? Vždyť se známe z Mrzimoru. No to je jedno deníčku. Hrála se flaška. Opět jsem zopakovala svého lezoucího šneka a byla to docela zábava. Je pravda, že jsem svým úkolem Andrewa zaskočila a on se radši vytratil, ale co. Nakonec jsem tam zůstala jen s Yv a dobře jsme si pokecali.

Hádej, co deníčku! Tie se mi vrátila! V pokoji přibyl kufr a její sova. Tie jsem potkala s Elis v parku v Godrikově dole. Jak venčí svého svěřence. A byla to docela psina. Elis se mi taky snažila dohodit brigády v útulku, ale nikdo tam z vedení nebyl Třeba si najdu něco jinýho. Odpoledne jsem pak měla chuť něco podniknout. Ale krom Nat se nikdo jiný s touoto chutí nenašel. Ale s Nat byla sranda! Zavedla mě do BlackandWhite, kde mě vzali na brigádu. Budu něco pro ně lepit, jak to dělá i Tie. Uvidíme, jak moc mi to půjde. Taky mě Nat  vzala na procházku po Londýně. Teda spíš na běh po Londýně. Nevím, co to do ní vjelo, ale najednou jsme byly na nádraží a za chvilku zas někde jinde. Do Kotle jsme, ale trefily. Ale připadala jsem si jako kdybych právě uběhla maraton. Příště mě prý naučí, jak dělat stojky. Tak z toho dle se musím nějak vykroutit. Raději jsem jí řekla, že to necháme až do Baradavic.

Jo a taky deníčku, přišlo vízo! Mám z něj obrovskou radost. Někteří profesoři mě velmi mile překvapili tím, co mi dali. Čekala jsem to mnohem horší.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Hon na k....

Průvodce a vrzající parkety