Konec školního roku = hurá na prázdniny!

 Deníčku, ano vím, že už je půlka léta skoro fuč. Ale dostala jsem se  k tobě až teď. Promiň mi to.

Moje narozeniny dopadly přesně tak jako jsem chtěla. Nikdo o nich nevěděl. Teda téměř. 

Poslední dny do odjezdu ubíhali velmi rychle. Pohár vyhrál zase Nebelvír. Co ale mě těšilo, že i nám se velmi dařilo a příští rok máme třeba šanci i my vyhrát. Uvidíme. 

V den odjezdu jsem se vydala najíst do velké síně neb na naší koleji už téměř žádné jídlo nebylo. Čokojezevec během roku taky výrazně schudnul. Ale nervy ze školy jsou nervy. Ve Velké síni ale nebylo normální jídlo, které bych očekávala na snídani. Byla tam nějaká polívka, kterou maminka doma určitě nedělá. Moje kroky tak vedly do kuchyně, kde jsem se konečně nadlábla. Pak zbývalo jen přesunout kufr a sovu do beden ve spolce a hurá na vlak. Tu jsem taky potkala Marcuse, ale zas rychle někam spěchal. 

Nakonec jsem se ke kočárům odebrala s Tie. Cesta kočáry byla velmi rychlá a bylo smutné vidět Prasinky, teda jen to, co z nich zbylo. Byl to holt velmi podivný školní rok. Ve vlaku to bylo skvělý! Cestovala jsem společně s partou, se kterou tvoříme formace. Doufám, že i příští rok v tom budeme pokračovat. Co se mi, ale ve vlaku stalo poprvé, že jsem usnula. A pak mi nezbývalo než najít cestu do Kotle sama! To mi, ale dalo docela zabrat, ale nakonec jsem trefila tu správnou uličku.

Tie seděla s naší partou u stolu a chlámala se smíchy na můj účet. No, ale stalo se. Zájem o pokoje v Kotli byl velký až mě to překvapilo. Taky jsem se šla na jednu noc s Tie nastěhovat. Zítra mě totiž čeká cesta domů. jak já se těším, deníčku!

Dny doma ubíhají velmi rychle. Taky přijel můj malý velký bráška David a rozhodl se, že si na mě udělá čas a vezme mě na týden do Švédska za babi a dědou. No není to úžasné! Po dvou letech zase zamířit do krajiny, odkud pochází mami. A tak poslední dny strávím hlavně s ní a s rodinou ve Skandinávii. Navštívili jsme snad všechny naše příbuzné, co ještě žijí a projeli se na kole po Stockholmu. Bylo to úžasné. Jak těžké bude se zase vrátit do Anglie.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co již bylo napsáno za prvák do deníku

Průvodce a vrzající parkety

Léto dvacet dvacet